Tre hääästar nu!!

Mitt liv är uppe i världens plugg-koma. Jag kommer gå under. Idag var matte nationella avklarat iallafall. Imorgon är det Spanskaprov och So-föhör. Ikväll blir det träning och dö långsamt i skolböckerna. Bara några dagar kvar, helt knaaas. Kommer inte se skolan sen på över ett år eftersom jag flyttar till Kenya, shiiit jag är taggad!!! Ska boka flygbiljett i helgen! :D

I helgen fick min häst Rosa ett litet föl! Han är sååå söt! Nu ska man bara komma på ett fint namn, kluuurigt! Ska vara något namn som kanske liknar hans pappa lite som heter Careful!

Några timmar gammal!


Kommentarer
Postat av: linn

Caesar Cadillac Careless Cappocino Coco Cinnamon Chickaboo Chesterfield, haha vad heter hästar egentligen?

2011-05-24 @ 19:51:46
URL: http://yolinn.blogg.se/
Postat av: malin carlsson schoeps

men söt liten häst! haha :D

2011-06-09 @ 11:53:46
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0