världens skönaste grabb.

Heeejjj gullisar!
Nu har tränat basket och ridit och är helt slut! Ska typ städa rummet lite och sen bara chillaaa!
Jag sitter och lyssnar på massa spanska låtar och saknar Venezuela så himla mycket!
När jag går ut gymnasiet ska jag ut och resa ett år och hälsa på alla härliga människorna där nere!

Hahaha, någon som jag saknar är en grabb som heter Gollito, han är så sjukt skön. På dansgolvet kom han alltid fram och dansade porrigt på alla så att dom blev rädda, sen körde han på mig på gatan med sin skateboard då han var ute och åkte i bara kallsonger, han är helt galen när man spelar basket, sen drog han upp mina bikintrosor i rumpan när vi åkte ring efter båten tillsammans, han kommer på massa knasiga lekar att man ska komma så nära varandra som möjligt bara för att han är så pilsk på svenska tjejer. Nejmen, seriöst, sånna här grabbar borde det finnas mer av i Svealand. 
Inte bara att han är skön, han är även världsmästare i Freestyle Windsurfing.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0