knas mannen

Heeello. Idag har dagen börjat med idrott och simma 32 längder i en kall pool på morgonkulan, sen blev det bastu. Hade betygsnack och jag har typ MVG i omdöme i idrott, jarrååå! Sen blev det fish and chips till lurre, mumsi. Tvättade lite clothes och sen blev det världens knasigaste och svåraste spanskaprov, vi hade ju pluggat massa igår och typ inget av det kom på provet, nej istället fick man översätta ord som ekologiska livsmedel och något jag chansade på att det betydde biologiska människokloningar, hmmm... Kattis är en virrpanna må jag säga... iallafall fyllde jag i alla frågor på det kilometer-långa provet och sen spelade vi frisbee på en superlerig gräsplan. Efter det hade vi lite fett kvar att bränna så vi stack till Impala och kubba ett varv på gräsplanen. Nu ska jag skriva ett jäkula tal, har min bäbisolja i håret också så jag måste durra!

Hanna i sin franska baguette och jag i min ganstah-keps @ SIMBAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0