utegångsförbud...

Hej! lite dålig update.
Helgen var kulig, blev dubbelt Casa Blanca, vi kom inte in på Que pasa och double inn var fortfarande under renovering så det fick bli en classic Casa Blanca, hahah typ sjunde gången. Vi träffade dom vanliga stammisarna där och resten är för internt att skriva här. Däremot blev jag grounded i Lördags för att jag och två kompisar inte orkade stå i en skitlång kö och signa ut mig, vilket en boardingförälder såg. Dagen efter pratade jag med dom och fick en grounding en vecka för att jag var alkoholpåverkad och smet från att signa ut mig, lite irri på det, men jag förtjänade det. Men i helgen ska vi ändå till Masai Mara och springa ett sorts maraton, men bara 5 km hahah! Så jag slipper ändå känna mig så inlåst, lite tråkigt för min pappa kanske som önskat mig en långtråkig vecka inne på internatet.

Annars idag har jag dansat Zumba med världens skönaste kärring som instruktör! Hahah massa latinamerikansk musik att shakea sönder till.

Jag saknar my sister and my little pony. Ni var så duktiga som vann hoppningen i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0