fuck aina

hej. jag har pluggiliserat sönder. Jag och Malin har övat feta mycket på våra tal vi ska hålla imorgon, jag ska prata om stening! Jag var redan stressad över att jag är tvungen att hinna skriva klart en debattartikel imorgon som jag inte ens börjat på och idag på historian fick jag en chock när jag sa till Månsi att provet ändå var om en vecka och att han då skrattar och säger att det är om två dagar. Det är 40 sidor powerpoint, 20 sidor i boken, lösa blad osv... När fan ska jag ens hinna? VASK PÅ DET PROVET!
Nu måste jag sova för det har jag inte gjort tillräckligt på väldans länge, ska även börja bajsdebattera!
TJINNNNNNNNNNNNNG.

Dykningen i Mombasaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Linn Carlsson - Yolinn

Hur varmt har ni det i afrika? :D

2011-12-01 @ 00:15:07
URL: http://yolinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0