alopecia

Heeeejj!! :)
Jag var på sjukhuset idag och fick svar på mina hårproblem! De hade inte hitta något fel ifrån blodproven, så han drog slutsatsen att jag fått alopecia....... En hårsjukdom som gör att man tappar hår och man kan få kala fläckar. Men än så länge har jag bara tappat massa hår överallt och inte fläckvis, men om det skulle bli värre skulle jag få ett medel som gör att håret växer ut igen. Han sa att det borde gå över om några månader.. men jag har haft det sen i julas...

Såhär var mitt hår FÖRRUT:



tittar på tjockleken och längden ser man ganska tydlig skillnad på vad det är NU:



Det här suger... Men jag är i afrika och livet leker ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0