king of africa

Hejjjj!!!
Idag har mitt lilla gang varit på Toymarket och shoppat secondhand för småpengar. Köpte crocs till Mombasa som man ska ha när man badar, ett Kenya-armband som hela gänget har nu, en abercrombie t-shirt och en partytopp :)

Nu ska jag duscha min nya växt jag ställt in i mitt rum sen ska jag ta en dusch jag själv, för ikväll smäller det!
Det är ett stort event på klubben The Loft, det ska komma massor dit så vi är skittaggad och nu är det mer internationella som kommer också och inte bara en massa africans. Innan kanske jag, Elin, Manda, Hanna och Maria ska  till Klara och Stina som bor här med sin familj så vi får se om det blir som planerat så blir det middag och förtagg hos dom sen åker vi till klubben!!!
Tonights gonna be a good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0