kuttmaster

Idag blev det Junction efter skolan, vi åt frozen yogurt på Yogurt Planet, mumsi. Sen köpte jag ett par kilklacklar, vet inte vad jag ska ha dom till, men jag tycker dom var lite fina.

Jag kör en Manda, "mis orejas esta bien ahora!" haha, nej men ni där hemma som kanske läste att jag i Mombasa tabbade mig en kväll då jag hoppade i sängen och hoppade in i fläkten i taket så att den kutta mitt öra, så här såg det ut, plus att jag hade ett jack i örat man inte ser på bilden.

Fint :)

Sen fick jag ha ett jätteplåster över örat i några dagar, så vacker bild på mig och Manda. Största mupparna som gick runt seriösa så här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAahhaha vad söta!!

2011-11-01 @ 20:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0