Träning

Hej!
Idag började jag 11.10 med U-landskunskap då en kille från Kibera (största slummen i Kenya) hade en föreläsning för oss och berättade hur fattigt det var och hur många HIV-smittade som bodde där, det var jätteintressant och snart ska vi gå i små grupper genom Kibera. Sen hade jag en lång håltimme sen väntade ett oförberett prov i psykologi, det gick lite sådär... Sen var det bara att springa till porten där ett gäng väntade så var vi ute och sprang. Jag betämde mig för att springa med den snabba gruppen och ledaren var galen, det gick väldigt fort!! Vi sprang nästan 5 km och jag var död när jag kom tillbaka. Sen blev det lite fysövningar och sen direkt hoppa på yoga-passet. Sen blev det massa goda pannkakor!!! :)
Nu ska jag duscha och sen försöka städa, men jag vet redan hur det kommer sluta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0