Lotten

Hej!
Har haft lite blandade lektioner idag i skolan, men det gick bra! Nu är det läxis och jag sitter inne på mitt rum och har precis skypeat med min underbara och megamycket saknade vän Lisa som nu är i London och pluggar där. Det var tack vare henne som jag sitter här i Kenya just nu. Det var när hon hade bestämt att hon skulle åka iväg som jag kom på hur jäkla roligt hon skulle ha det medans jag själv satt i Sverige och levde samma liv som alltid, det livet finns alltid kvar! Saknar så himla många där hemma ska ni veta! Jag måste ta ett snack med mina pärisar nu om hur allt blir under jullovet, resa runt i Kenya, typ Mombasa, kanske Zanzibar eller blir det hemfärd till ett snötäckt Sverige med världens bästa människor?! I don't know!!!!!

Här har ni puddingen Lise-lott...


Jag älskar dig kära vän!

Kommentarer
Postat av: Lise-lott

Usch usch usch, vad jag saknar dig! Helt sjukt! Jag hoppas att jag får se dig om 4 månader- Lätt första platsen på önskelistan till jul. Du är vad du alltid varit och alltid kommer vara, bäst

Älskar dig

2011-09-03 @ 01:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0