här känns det inte som september

Hej hej! Snart kommer min dator krascha pga virus, aj aj. Den lever sitt egna lilla liv för tillfället. Mamma! Vad ska jag göra?? Har du nått bra virusskydd eller nått sånt?? Jag litar på dig nu.

Annars skiner solen, jag ska gå till matsalen och hämta en kopp kaffe och försöka städa upp mitt rum lite grann iallafall. Just nu är det kaos här inne för min flyttlåda med 20 kg kläder kom igår plus att ett förråd tömdes på möbler så alla elever blev helt galna och haffade massa saker till sina rum. Eftersom jag och en tjej till är dom ända med stort rum så kunde jag fylla på med grejor. Det blev en byrå, en stol, matta, hylla, överkast, papperslåda, soptunna, galgar och P.O (som jag inte tänker nämna smeknamnet på) fixade en ascool bambupinne som hänger bredvid min garderob som jag kan hänga min kläder på. När rummet är städat och klarfixat ska jag fota det så att ni kan se hur det ser ut! 

Snart är det dags för spanska och sen blir det kanske en afterschool på Bistro eller Artcaffé, klassiker.

Jag kände att Josefine var värd en söt bild på sig själv som en försenad birthday-gift.

Här har vi även Honey och Gibson, perfect match!

Härliga tjejer!

Kommentarer
Postat av: Lisa

men guud vad tjejen på bilden högst upp är lik min klasskompis Matilda från gymnasiet!! :o syskon? om hon heter Sahlin i efternamn är dom iaf släkt på nått vis, annars är dom kopior! läbbigt

2011-09-01 @ 17:52:07
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0