en massa djur på savannen + stenmark

Hallå där!
Jag påbörjade mitt blogginlägg igår, men internetet i mitt rum sluatde sen fungera.
I helgen har vi allafall varit i Masai Mara, vi var på tre safariturer där vi såga alla djuren från Big Five (de farligaste djuren, elefant, lejon, noshörning, vattenbuffel och leopard) vi såg även Ingmar Stenmark cruisa förbi i safaribilen bredvid, lite coolt och random sådär, vi bodde på ett väldans soft eco-kamp med utomhus duschar och massajer som vaktade oss med sina spjut, en gång kom en babian och hälsa på mitt på altanen, Barack Obama med familj hade bott där också! :) Sista dagen åt vi frukost på savannen också.
Däremot blev hälten sjuka av maten och det blev ett antal spy-stopp på den sex timmars långa resan hem på världens gropigaste väg. Men det var en upplevelse det med!

I safaribilen, största turisterna.

Babianmannen chillade runt på området där vi bodde.





Massajer!

Turisterna Manda och Honeypie!

Mer bilder kommer sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0