jag toppar klantigheten

Hallåj. Nu sitter vi ett gäng i biblioteket och pluggar, jag har läxor och uppsatser så att det bara svämmar över denna vecka och sen kom jag precis på att jag måste plugga till provet på dykarcertifaktet som jag ska ta denna helg. Andra gruppen som var i Masai Mara har precis kommit hem så nu är hela gänget här igen, det känns inte så tomt längre!

I helgen byggde jag även på min skadelista:

Jag slog först i ena tån i en tröskel, sen några minuter senare slår jag i den andra i en stenplatta.

Sen i tisdags gjorde jag illa mitt knä så det svällde upp, så här kommer lite pics från Nairobi Hospital:

Sen gjorde jag ju illa mitt knä någon dag innan så det blev kryck-mode för min del.
Här var en söt liten unge jag träffade på sjukhuset som pussade på mitt ben och kastade blommor på Hanna och Manda.
Manda och Janet!


Sen kan jag ju tillägga att i Masai Mara mådde jag jäkligt illa en dag så jag fick ligga i hängmattan och sova medan de andra besökte Masai byn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0