hello fatass

Hej. jag mår bra, jag är lycklig! Psykologin är fan klar!!!! Jag har haft städkontroll precis, hehe mr. Antoine upptäckte mig med dammsugaren på skrivbordet och klagade på att han fick damm på handen när han gick och drog längs olika hyllor och kanter. Idag gick jag Manda, Malin och Felicia upp till Impala och sprang några varv runt grsäplanerna, första gången på ett tag nu eftersom knät varit cp. Nu när jag kännt mig duktig så går jag sen in på mitt rum och sätter mig och pluggar vid skrivbordet, men när jag lutar mig tillbaka, brakar hela stolsryggen ihop och jag ramlar baklänges. Det var guds tecken att jag blivit fet.
Nu ska jag kolla på en film ifrån U-landskunskapen sen ska jag sova. weeey.
Imorgon är det utgång med destination överraskning enligt boardingen!!   

Här är söta jag och mina pajkoliserade kontorsstol :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0