dykarhelg

Hej! Nu har jag mejlat in alla inlämningsuppgifter och nu är det bara 170 sidor om dykning som gäller inför provet på söndag för att kunna ta dykarcertifikatet. Shiiet, det blir stressy moment. Nu är det ju fredag och grejer och alla som ska dyka ska stanna hemma ikväll, men jag trotsar tyngdlagen och ger mig ut med alla andra som bangar dykningen. Dagen startar 8.00 imorgon i poolen, ajaj! Men nu ska vi snart äta middag, fixa oss och sen är det överraskning vilket ställe vi ska till! Imorgon är det Hannas birthday också!!!!! Jag missar firande med brunch och grejer, men när dykningen slutar vid 17 så ska vi fixa oss och gå ut och äta middag på Junction, SUSHI! :) Sen blir det spy-mode för Hanna på kvällen!

Honey (med dammusche) och jag

The Safarigang

Massajkompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0