Mombasa dag 4 & 5

Tisdag: Här var det en till dag på playan, softa, käka lunch på Blue Marlin och hade det nice. Vi åkte till Nakumatt och handla mat, bokade bussbiljetter och lite sånt. På kvällen kom Gabbi och Johanna över till vårt hus och vi chillade tills vi drog ut till 40 thieves igen. Där träffade vi två grabbs som vi skämde ut oss för eftersom vi inte trodde dom var svenskar, vi börja snacka om att några av oss ragga på dom och att dom inte var så snygga ändå. Sen kom det fram att de fattat allt vi sagt. Iallafall gottgjorde vi situationen och jag gick fram och snacka med dom, de följde med till Shakatak sen följde de med hem till vårt crib och hängde. Där bada vi i poolen, grannarna klagade sönder och vi hitta ett stort torn i som jag hade fått för mig var ett utkikstorn för att se kenyanska älgar... vi klättra upp där, men insåg sen att det var lite risky. Vi hade kul iallafall.

Cruisa runt massor på picu picu!

Vi stod för vårt egna lilla husband!

Malín!

Åt lunch på Lantana

Lilla gabbs


Onsdag: Här hände väl samma sak, vi gjorde inte så mycket mer än att softa på stranden. På kvällen hörde vi av oss till svenska grabbsen igen och jag, Hanna och Malin cruisa över till deras crib. Efter ett tag drog vi till fortys igen där vi käka strandkrabbor med skalet och allt, blev bjudna på drinkar, men det blev lite segt så vi drog tillbaka till dom. Den hemresan var den mest legendariska genom tiderna... surfing på taxitaket i farten, herrejävlar säger jag bara... Det blev poolbad och vid 5-tiden drog vi hem och sov. 


Manda, Johanna och Hediyeh red på kameler!

Preeessa

Craaazy taxi

Taggade bruds

Okej, sista delen kvar bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0