nära döden-feeling

Raftingen idag var galet rolig! Vi var ute i ca 4 timmar i forsen. Jag och Hanna satt längst fram och blev dygnsura efter första lilla vattenfallet. 

Vi ett ställe stannade vi och en båt paddlade in i brytningen av vattenfallet där det var galet strömt(som på bilden). Båten gungade och fylldes med vatten, så en gång tappa jag taget och åkte in i strömmen och hamna under båten. Jag åkte helt runt under vattenytan i den starka strömmen, jag försökte simma upp men det gick verkligen inte. När jag var där under trodde jag på riktigt att det var livets slutskede för min del. Haha, men efter att ha dragits under vattnet i strömmen en bit bort kom jag upp till ytan. Jag var helt skakig, men jag vet inte varför men jag valde ändå att hoppa i båten igen och göra samma sak, självklart ramla jag i igen, samma panik-känsla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0