regnperioden här...

Japp, nu är regnet här. P.O hade tippat på att regnet skulle komma idag och det gjorde det minsann. Det blev kaos, dyngsur att ta sig från klassrummet till bamba. Hade bara två lektioner och efter det satte oss jag och Hanna på balkongen och pluggade och åt tomatsoppa, sen kom grabbsen med en fet pizza så vi var tvungna att få den ur synhåll och tog en powerwalk till Horizon och bokade bussbiljetter till Mombasa på lördag. Gick även till Prestige sen och köpte lite kuliga saker.

Efter middagen var det spanskastuga, men den slutade rätt tidigt p.g.a att Axel hade ett föredrag, men jag, Malin och Manda dissade det och stannade kvar i klassrummet för att plugga inför spanskaprovet imorgon, det gick däremot åt pipan. Jag satte in min mobil i högtalarna i klassrummet, satte på gamla klassiker på högsta volym och ställde oss på borden och skrek och dansade vackrare än en sommardag.

Öppnade gardinerna och så här härligt såg det ut från mitt rum...

Hanna kom upp med en kopp te och myste i mitt casa och lyssnade på lite äckligt, ååh partydängan nr. 1.

Yanjaa, Nina och Linnea(som landar från ett dyk och ser naken ut) badade.


Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHAH puzy-pic number 1

2012-04-03 @ 09:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0