pluggmys på artcaffé

Idag efter skolan skulle vi jobba på vårt u-landsarbete så jag, Manda, Hanna och Axelina åkte till en skola där vi träffade rektorn och snacka på lite, sen boka vi ett nytt möte på fredag då vi ska ställa en massa frågor. Efter det åkte vi vidare till en ny skola, men där var det  stängt så det blev lite fail. Sen skulle vi prova en ny teknik för att plugga, så vi gick till ArtCaffe med våra datorer och satte oss där med smoothie och kaffe och plugga lite NK och FE. Det var mys.
Städa precis mitt casa, nu är det skabbers igen.. fattar inte vad som händer. Har sprungit lite nu på kvällskvitsen såg bilringarna välla över när jag satt här framför datan.
Nu är det finare!
Har lite fina dekorationer lite var stans på mina väggar beståndes av kryp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0