Grillkväll

Igår efter jobbet plockade jag och Carl-Johan ihop en grillmiddag och drog hem till mig och grillade tillsammans med Phille. Maten smakade riktigt utsökt! Vi satt ute och åt, snackade drack lite öl och senare kom Fanny, Erik och Oliva också över. Vi tagga till och vid 23.30 drog vi ner till Seglarn och hade trevligt. Vid två drog vi hem till mig ett litet tag sen var det slaggmode och tidigt jobb imorse.

Idag har jag städat hela huset, dammsugit, svabbat, torkat, tvättat alla lakan, diskat och varit allmänt duktig, nu är det dags för mig att gå och sova lite tidigt!

Imorgon kommer mina Kenya-friends ut till Sandhamn!!!!! WOOOOOHOOOOO!!!

Philles tändning av grillen med rejält med tändvätska och spjället öppet, han kan sina grejer.

Hahaha oklar bild, Fancy myser med grabbsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0