Hemma igen

Tjeena!
Nu är jag tillbaka till fastlandet, tillbaka till verkligheten. Sista helgen på Sandhamn var mysig men inte så party som dem brukar vara. På fredagen chillade jag hemma hos Wille och Phille hela kvällen och på lördagen åt vi middag hos dom ikväll igen fast Axel fick även haka på den här gången. Åt asgott grillat kött med massa gott, sen var det bara jag och Axel som ville gå ut så vi gick ett tag till Seglarn. Det var helt ok, men vi drog bara hem till mig efter och lyssna på lite musik och åt en macka, sen cykla Axel hem. Jag jobbade hela söndagen och sen åkte jag hem med allt för mycket packning! Missade sista P-söndag och Hamnvakternas Saint Tropez-avslutning, hehe, men ville komma hem.

Den här veckan har jag tränat, hängt med kompisar, solat och ätit allt för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0