mycket fiesta denna vecka...

Tjena. det var inte direkt igår jag kom med en update. Helgen var feta rolig, Kenya-babes kom hit, Hanna, Malin och Felli. Vi käkade middag sen kom lite andra folk hit och förade sen tagga vi utgång, det var skitkul, speciellt när mina underbara friends var här! På lördagen var det tidigt jobb, sen var det hem och ladda om för en ny utekväll. Vi började hemma hos Wille och Phille där det var lite Kings cup och grejer, sen tagga vi ut, alla körde på! Söndagen var det jobb igen, sen sista Personal-söndagen för de flesta. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva utgångarna här på bloggen, men dom är episka. Bra för med skönt häng, familjär stämning ute när man kan gå och prata med alla utan att det är konstigt, speciellt eftersom man känner eller känner igen de allra flesta, slutar ofta med roliga efterpärlor också! Kommer sakna det och mitt sköna häng som splittras nu :'(

Igår sov jag typ igen alla timmar från helgen, gick och la mig halv sju, klockan ringde 9 imorse för lite nytt jobba. Annars idag har jag bara cyklat en liten tur och putsat alla fönster!!!!

Kenya-häng@Sandhamn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0