super-Spontan utgång.

Igår efter skolan blev det mysig fredagsfika med cappucino-milkshake och en massa mysigt prat med fina Mandolf, Hanna och Malin. Vi kom lagom hem till middagen, sen var vi superkluvna vad vi skulle ta oss till, utgång, bio, bowling eller myskväll? Eftersom vi har gått ut varje gång tänkte vi att vi för en gångs skull kunde stanna hemma och mysa. Så vi bokar en skolbuss till Prestige och köper massa gott. Sen sitter vi massa tjejer i mitt rum och ska precis basta när Hugo kommer in och övertygar alla att följa med ut till en klubb. Då bussen gick tre minuter senare kastade alla på sig en party-topp och kände sig lite fula. Men när vi väl kom T-mall som det hette var det sjukt kul. Vi har nog aldrig dansat så mycket förrut. Bra musik och stämningen var på topp.
Idag var det meningen att vi skulle till ett vattenland, men jag hade redan ont i huvudet igår och idag kokar jag sönder och tror jag har feber så vi ligger några tjejer i Giraff-rummet och kollar på Eva & Adam och Bring it on.

Bilder från fredagsfikan, tagna med en riktig high teech mobil:

Mandyboo och Malin.

Standard att jag och Hanna scorear samma bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0