time for Simba

Hej! Igår åkte vi till Que Pasa, vilket var asroligt!!! Det var en riktig brakar-kväll må jag jag säga.
Idag gick vi till Junction där jag köpte en fet fruktsallad och de andra vårrullar som vi sen tog med till killarnas fotbollsmatch. Vi förlora, och dommaren var en galen indie som skrek åt Max att han skulle knulla hans mamma, bra dommare...

Nu ska jag börja fixa mig, sen vid klockan halv tio går bussen till Simba Saloon. Manda har fixat ny partyskiva och kvällen ser lovande ut...
Här är bilderna från en tidigare kväll på Simba:

Manda och Johanna stog och dansa på scenen som jag och Hanna också joina sen!!

Hahahaha, Hanna och Manda med en riktigt pimpad bling bling grabb.

Heddi och Wenne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0