Taggarååå.

Hej!
Idag har jag och Manda startat dagen med att hålla i en dans inför idrottsgruppen, det var en blandning av massa låtar, men det blev bra!!
Annars har vi haft fullt upp med att boka transporten till Mombasa på FREEEDAG!!!! Vi valde mellan flyg, taxi eller buss och valde till slut budgetvalet buss. Vi åkte till Tuskys och skulle köpa biljetter, uatnför kontoret står en buss med krashad framruta och någon håller på att mecka med motorn. Såg mindre bra ut. Men när vi skulle boka så var bussen tydligen inställd den dagen så vi fick hitta nått nytt. Nu har vi till slut bestämt oss för att åka taxi för 7 personer som kommer kosta 310 kr per person, det är ändå chill för en 7 timmars lång resa!!! Nu kan chaffören stanna när vi vill, vi kan lyssna på partymusik osv.. Sen efter det cruisa vi förbi Toy Market som låg på vägen. Vi köpte massa billiga kläder inför Mombasa. Köpte vita blusar, partytoppar, joggingskor och lite sånt. Nu håller jag på att städa upp i mitt nya rum och ska städa ut det gamla imorgon.
Jag och Lökdolf som hon kallas.
Eliiiiin.

Jag om några dagar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0