We made it

Tjeeenaaare
Nu är jag hemma från Mount Kenya efter 4 nätters tältning, vandring, frysning i sovsäcken, tusentals omgångar med "jag tänker på en person", daglig dos av äcklig dricka mot höjdsjuka och så lite glädje på toppen av berget 5000 m.ö.h. Alla 67 personer från skolan klarade det, trots att några spydde på vägen upp, höll på att svimma, blev nerburen efter att ha blivit medvetslös. Ja, jag kan konstatera att det var svårare än vad man trodde att ta sig upp, för mig var det mest svårt att andas.

Nu är jag äntligen hemma i mitt rum där jag för övrigt möttes av en väldigt trevlig överraskning, VATTENLÄCKA NR 2!!!! väskor, skor, kläder, böcker och ja massa annat var blöt och luktar nu rutten fisk. Så nu är jag astrött och måste börja städa mitt rum plus att packa upp en superdammig packning. Album på FB väntar så då tar jag alla bilder hit till bloggen då, plus att jag ska göra en update för varje dag! Förresten dagens dusch har aldrig varit skönare, det rann brunt vatten när jag tvättade håret...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0