sista dagen på jullovet :(

Hej!!!
Inatt klockan fyra vaknade jag av att någon bankade på min dörr, jag blev skiträdd och gömde mig under täcket, sen skrek någon HALLÅ ÖPPNA! Jag frågade vem det var, HAAAANNA!!! :) Happy girl!
Satt med henne ett tag mitt i natten och pratade, sen kunde jag inte somna förrän klockan 7... Idag har jag solat, fikat på Art Caffé och umgåtts med Honey. Snart kommer lilla lökråttan Mandolf också, weeeeeyyy!

Igår kväll var vi på Casa Blanca igen... Det var helt okej, väldigt chill. När vi kom hem var det några som hoppade i poolen så dom är grounded nu, segt för dom.

Råttungarna <3

Kommentarer
Postat av: Filippa

När du är i Kenya, åker du med någon organisation som EF? Går du i en internationell skola? Vilket gymnasie och linje går du i Sverige? :)

2012-01-08 @ 20:50:29
URL: http://sakallatnormalt.blogg.se/
Postat av: Filippa

Jaha. Men jag funderar på att åka utomlands och plugga ett år. Har funderat på att åka till England men jag har alltid velat bo i Afrika så det låter roligare. Hur söker man? :)

2012-01-09 @ 10:11:01
URL: http://sakallatnormalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0