Kitengala Glass

Hej!
Imorse bestämde vi oss för att åka med på en söndags-aktivitet. Vi åkte till ett glasblåseri Kitengala Glass, det var som en sagovärld, nästan lite creepy. På vägen dit stannade vi vid ett köpcentrum vi aldrig varit i tidigare, jag köpte spontant en bikini överdel, sen tog dom andra en classic smoothie på Art, men jag hade köttat för mycket brunch. 
När vi kom fram till glasfabriken kollade vi runt, det fanns massa glas att köpa och vi kollade när de blåste dem.

Jag och Hanna i lökbussen på väg dit.

Vid köpcentret där vi stannade, riktiga celeberties med smoothie och grejer.

Jag med glassaker, hehe.

Nina, Hedvig och Gabbi med Tusker-hattar!

Massa glas i butiken.

Nu slutar det som vanligt att funka att ladda upp bilder, fler kommer sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0