last Friday night, yeeeah!

I fredags var vi på Qué Pasa, det var den roligaste kvällen på länge! Vi kom dit 12 personer vid halv åtta och åt middag för att fira Felicia som fyllde myndig. Det var jättemysigt och god mat, sen vid tio-tiden kom alla andra från internatet som pricken över i:et. Vi dansade, jag hittade några ett par som var skitroliga, jag låtsades vara "kvällens fotograf" så det blev massa fina bilder. Sen när vi åkte hem var det så himla kul i bussen, alla var helt galna och vi lyssnade på gamla godingar!
När vi kom tillbaka till internatet chillade jag och några uppe hos killarna, men boardningföräldrarna kom hela tiden så vi fick gömma oss i gardenroben ett antal gånger eftersom man inte ens får sitta uppe och bara snacka. Sen gick vi ner till Malins rum och hade mysmode med stearinljus och himlen är oskyldigt blå, hahaha. Sen vid 5-tiden skulle vi sova tre stycken i Malins 90-säng, där det var trångt som bara den, han sova mindre en två timmar sen skulle vi upp och åka till Naivasha.
Lång förklaring, men en sammanfattning var att det var riktigt skojilisation!

Fanny, nya grabben, Hedvig och Michan.

Här skulle vi försöka med fjortis-posen, måste säga att Malín var riktigt kass...

Malín är en ritch bitch.

Jag och Julia!

FEZTARE!

Vilka pinglor!


Hahahaha, den här bilden är för rolig!

Linnea och jag(mycket ego-pics)!

Snygga Ebba och Emilia!

Kommentarer
Postat av: Alma

Saknar dig galen panna! :D Vad heter nya grabben? känner igenom honom ruskigt mycket! Skönt att se att du har det bra! :)

2012-01-30 @ 09:05:18
Postat av: Amanda

ÅÅh Almish! Jag saknar dig också! Vill kasta TV:en i golvet och träffa göran som gillar smirre!

Han heter Hugo! jag tror du känner igen honom för han har varit med i Lilla Jönssonligan, haha!

PUUUSS Almiii

2012-01-30 @ 12:51:08
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0