though life

Hahaha igår var en kul kväll. Vi börja hemma hos Sofieman och taggade sedan vidare till klubben där det var P-söndag. Där snacka vi, shota, dansa och hade kul! Hehehe jag råkade tabba mig lite... Jag skulle bjuda Erik på shot och han sa att vi skulle ta Fernet, så jag går fram till bartendern:
-Hej, två Fahrenheit tack!
B:- Eh vad sa du?
-Två fahrenheit tack!
B:-Eeeh, vi har inget som heter det.
-Nehe. Vänder mig om och säger till Erik att det inte finns, men han säger att det är klart att dom har det. Så jag frågar igen vad det hette och Erik säger Fernet. Wooops. säger till bartendern att jag mena Fernet så börjar han garva. hehe.

Efter detta drog vi till Öfre på efterfest ett slag, men sen joinar jag syrran och hennes Värdhuset-kompisar på en annan efterfest i personalbostäderna på baksidan av Värsan. Det var väldans kul! Dock är syrran asfull, hehe fett kul ju.

Imorse var det jobb klockan 8.30, fy satan! Det var sådär mindre kul...
Ikväll ska jag, Sofie, Wille och CJ dra till Sea Club och käka pizza! naaaaaaajs.

Random med bilden.... Jag och Jojo på Collage för några veckor sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0