Tredje dagen på jobbet- vilken kanonstart!

Klockan är 08.08, vaknar plötsligt av epic saxoguy-ringsingnalen, tar upp den: MIN CHEEEEF!!!!! Fuuuuuck.
C: Amanda vart är du?! Du skulle öppnat affären för 10 minuter sedan? A:Eeeeeh, ooojj, jäklar, hehe ojj var det idag?! Var är dom andra då?? C: det är du som öppnar ensam idag. A: Jag kommer, SOOORRRY.

Fasiken, alla på jobbet hade förra året en benämningen "att göra en Amanda", vilket innebär att glida in en timme försent på jobbet. Lång historia bakom, hade festat för första gången med mina jobbkompisar kvällen innan. Det var steeelmode så jag skulle aldrig göra det igen, men i år kom den så tidigt som tredje dagen, helvete.

Jag måste hitta en metod att vakna... Jag ställer 5 olika alarm, lägger mobilen så att jag måste gå upp- men min hjärna har lurat mig själv, jag går upp vid första alarmet, tar med mig mobilen tillbaks i sängen, stänger automatisk av alarmet varje gång, utan att jag vet om detta... Nu ska jag plocka fram den högsta och vidrigaste signalen jag kan hitta... No puedo dormir tan mucho.

Le me chilling in some träskor.


Kommentarer
Postat av: hanna

har hanna din kompis blogg? :)

2012-07-06 @ 09:40:21
Postat av: Amanda

Yes she has! Hon har en ny som det är lösen och shit på, jag vet inte ens det... men hennes gamla Kenya-blogg finns ju kvar, men inga updates där... den hittar du här: http://hannaikenya.blogspot.se/

2012-07-07 @ 19:27:06
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0