wakeboard och grejer

Hej hej! sitter inne och avnjuter lite kaffe. Har mest degat hela dagen, det har varit ganska dåligt väder och jag har varit ledig från jobbet och ensam i huset. Syrran kom hit i morse och tagga dirren till jobbet. Igår hade vi jättekul, vi var ett stort gäng vid Trouville stranden där vi satt och grillade och hade supermysigt. Vid halv tolv var alla sugna på att dra ut till Alma så vi cyklade ner och hade kul på klubben.

Jag får se hur det blir ikväll, kanske utgång eller sitta hemma och mysa bara. Vi laddar hela gänget inför personal-söndag. Har fått mitt schema för nästa två veckor och inser att chefen har börjat fatta vilka på jobbet det är som går ut, lilla partygänget får alltid jobbtider anpassade efter det, hehe.
Måste börja fota mer!!!! Har inte laggt upp några bilder från mitt härliga gang här på Sandis, dock har jag dränkt min nya kamera i vatten :(

Här är några bilder från i onsdags då åkte hem en snabbvisit till Ingarö och träffade hela familjen:

Jag åker lite wakeboard!

Pappa åker på en vattenskida

Syrran och Marcus

Marcus kom upp på wakeboarden!

Pappa stylear och åker baklänges

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0