mysig kväll hos casa de wille

Har haft en supermysig kväll. Efter att både jobbat och sprungit duschade jag och fixa i ordning mig, sedan gick jag över till Wille dit så småningom även Carl-Johan och Sofie kom. Wille lagade en utsökt lasange som vi åt vid uteplatsen vid havet med solnedgången och grejer (fett romantic liksom). Efter det var det CJ som skulle visa vart skåpet skulle stå och visapde ihop chokladpudding, inte alls lika flashigt... men det blev gott med lite jordisar till. Vi fick alla största matkåman och la oss i soffan och kollade på Gladiator. Väldigt trevligt måste jag medge. Nu är det dags att sova för min del!

Inga bilder, standard. Men här är en kväll med samma mysfaktor- Diani påsken, sundown.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0