Time to say goodbye and leave everything behind

Ja om några timmar bär det av mot Svea rike, efter tio månader har man hunnit med en hel del, här kommer bara en få av alla de saker jag varit med om under detta år:

Bestigit Mount Kenya
Blivit groundad
Bott på ett internat
Raftat
Varit på safari
Sätt lejon, elefanter, leoparder, giraffer, flodhästar, krokodiler, noshöringar m.m
Pussat en giraff
Varit på hemmafest
Stått upp på ett biltak i full fart
Klättrat höjdbanor
Ätit frukost på savannen 
Haffat en afrikan
Sett den vackraste solnedgången
Liftat ensam med två random-killar
Hoppat in i en fläkt så örat blev kuttat
Varit på Kenyanskt sjukhus
Ridit struts
Tagit dykarcertifikat
Dansat på bardisken
Gått på kryckor
Dykt i indiska ocenanen bland sköldpaddor.
Simmat bland delfiner
Åkt båt bland flodhästar
Fått besök av min familj
Övernattat på andras rum
Varit i en Masai-by
Badat i indiska oceanen
Sovit på en pressäningen vid en vägkant i Nairobi (en av världens farligaset städer).
Gått på 6 AM-event
Druckit kubikliter med Smirre
Varit nära på att bli utslängd från en nattklubb
Åkt bil med en kille som halsa ur en vodka-flaska samtidigt som han körde
Lärt känna 55 underbara personer på internatet
Blivit utnämd till årets h.....-drottning, sajk.
Träffat en kille med en pistol i bakfickan
Snott hattar och sjalar
köpt över 150 plagg på Toy Market
Lärt mig pruta
Sätt en bli slagen
Lärt känna en person som dog senare
Har mött en buss full med kenyanska fängelsefångar
Varit i Afrikas näst största slum
Sett en människa ligga i ett dike och dö.
Hört en skottlossning utanför skolan.
Anmält mig till att hoppa Bungy-Jump (det blev inställt, hehe)
Köpt en shot på klubben som kostat 4 kr.
Suttit barnvakt
Gått ut naken på ballkongen
Spårat i partybussen

För att sammanfatta mig: Det här har varit det bästa året i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0