myndig!!!! Wooohoooo

Idag är jag 18 år!!!!!
Det är inte varje dag det händer! Jag har haft en så himla bra start på mitt liv som vuxen!
Det började med att vi gick ut till Que Pasa och firade rejält, de spelade "Happy Birthday to ya" och alla kom och gratta mig, jag blev så glad av allt uppvaktande! Haha jag gick runt till de flesta och sa till att det var min födelsedag, drack den första lagliga ölen (inte smirre?!) också!
När jag kom hem festa jag på massa godis som kommit skickat hit av de underbara vännerna! Gick upp och till Hugeman och snacka lite, sen skulle han köra knäckebrödsdansen för Malin, men knäckebröden bara sprack...
På morgonen väcktes jag av sång, ballonger, rosenblad, bukett med rosor, Champange, frukost på sängen med fruktsallad, bakelse, milkshake och kaffe! Fick även fina kort och nudlar, tuggummi och 3000 shilling på Toy Market!
Efter det skyndade vi oss att äta frukost och sen hade de överraskat mig med att åka till vattenlandet som jag tjatat om så länge! Vi har tio bruder som åkte till Village Market och lekte i vattenrutchkanor det var så kul! Sen blev det en lunch på ArtCaffé.
Har fått massa andra fina gratulationer på Facebook och annat uppvaktande också!
Jag har haft en sådan rivstart och nu är det party all night som gäller!!!
Tack så mycket alla fina vänner, ni är verkligen bäst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0