uppdatering av helgens farligheter

Hej! har varit lite kass på att blogga. Men för att sammanfatta mig lite så blev det Que Pasa i fredags och fira Malin S. Det var lite skojigt, men börjar kännas ganska uttjatad klubb. I lördags mådde Hanna dåligt så vi stanna inne och kolla på film i giraffrummet, blev någon knasig ljugarfilm, sällskapsresan SOS, Kopps haha så jääävla bra. Sen tog vi tag i våra liv och ryckte upp oss, jag hoppa i poolen och åt middag sen blev det utgång till event Tree house. Det var roligt, kommer massa bilder snart!
Idag sola jag på morgonen och efter det åkte vi till Yaya och gick på Masaii Marknaden, sen fikade vi och jag, Manda och Axelina drog vidare till Toy Market, jag gick loss som vanligt!
Bilder från min 18-årsdag:

Några av brudsen innan vi gick ut och käka!

Babes!

Grön bääärtz.

Maria och Elin

Lite fjorresminkning sådär...

Tjooo fjoortiz.

Malín <3

Axel och Felle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0