krossa alla fönster!

Efter att ha kommit hem från dagens safari hoppade vi alla i poolen. Lite senare bestämde sig Manda och jag för att klippa oss så tog fram musik, stol, vattenslangen, kam och sax och klippte varandra. Bådas blev bra tycker jag! Mitt hår är fortfarande slitet, men vill inte klippa det så kort...
Efter det åt vi massa chinamat som det bjöds på skolan, vårullar, kycklinggrej, wokade grönsaker. Mums, blev supermätt. Vi var tvunga att röra oss lite efter all mat så vi gick på en mysig promenad.
Sedan var det dags att börja städa mitt kaosiga rum eftersom det var städkontrolll. Jag börjar städningen med att paja en glasskiva från mitt fönster, så nu har jag papper påklistart på fönstret. Städa mitt råttbo i över 2 timmar. Nu är det fint!! :) Ska visa sen hur mitt nya casa ser ut!

För att lägga upp några bilder kommer här helt random bilder från när jag och Hanna var på ett hotell förra helgen och solade och myste.
Hotellet

Hanna som läser sin cp-bok Cirkeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0