Thanks mates!!!!!

Jag har haft en utav mina bästa helger i livet känns det som...
Igår på min födelsedag har jag redan börjat uppdatera vad som hände, men för att fortsätta efter vattenlandet så fixade jag mig, drog på hannas blåa partydänga och ett par klackisar så drog vi till Biston med Hanna, Manda, Malin, Fellan, Johanna, Elin, Axelina, Maria, Julia och Anna. Där var det firande av St. Patricks Day så det var livemusik och det serverades grön öl! Vi stog där och mingla fram till sju då de hade bokat bord på deras resturangavdelning. Jag åt något god mat och sen vid nio åkte vi en snabbis till internatet, tog lite skumpa och drog ut party all night liksom! Vi var på Gallileo och det var riktigt skoj!
Tack bästa kompisar som fixade det så bra!
Jag baxar andra bilder när någon lägger upp dem. Här är ifrån fredags på Que Pasa som Yanjaa tagit!!!

Haha Elin och f.d roomie Emilia Goatmilk.

Malin och Heddi

Hugilisation.

Sexy Bollan

Yanjaa!

Pyttan och Ebbzor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0