boxercise

Hej!
Idag har vi haft boxercise här på skolan. Intsruktörerna köttade som satan, det var kubba, armhävningar och sånt innan vi började med massa sparkar och slag, faktiskt asroligt och jobbigt. Efter det tog vi ut sista krafterna och sprang 2 varv på Impala.

Annars har jag haft spanskaprov som gick bra, party. Har solat lite också, försökt städa mitt rum också, sökt till Nacka Gymnasium om jag inte kommer in på Östra igen, skickat fler mejl till östra, kirrat sommarjobb, planerar sommarresa, ja jag är riktigt busy woman.

Bangar inte på att åka tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får du råd med allt? :S Asså resa till mombasa, P&L och sommaresa osv? ^^

2012-03-07 @ 17:37:35
Postat av: Lisa

Ska du sommarjobba på Westerbergs iår igen?:) har följt din blogg med jämna mellanrum och du verkar ha haft ett grymt kul år!!

2012-03-07 @ 20:12:20
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Jag jobbade 6 veckor i somras så jag tjänade massor, sen har jag massa sparpengar från att jobbat hos pappa och massa annat. Mombasaresan är inte så dyrt att åka till från Nairobi, vi lever ganska ekonomiskt. :)

2012-03-07 @ 22:23:17
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0