Ap-gunnar

Hej hej!
Ikväll gick jag, Malin, Hanna, Felle och Gabbi till Bistron och drack några mojhitos för att fira att sista skoldagen var över. Skolan är chill nu, mest ledig och ligga och steka vid poolen och lite betygssnack då och då. Fick MVG i både U-land och Historia. Så nu har jag kirrat MVG i alla kurser utom engelska, och matten återstår att se.. waaah!!
Linnea och jag har gjort klart vår film och Ante höll sitt sista tacktal! Panik, hemgång snart, men så taggad ändå!

Inte för att det har något med saken att göra, men jag tänkte bara passa på att presentera Gunnar somn bor här i krokarna och är ofta och hälsar på och käkar bananer med oss. Han är fett gullig. Yanjaa står för fotandet.
MONKEY INVASION AT SCOOL! (8)
MONKEY INVASION AT SCOOL! (1)
MONKEY INVASION AT SCOOL! (2)
MONKEY INVASION AT SCOOL! (6)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0