back on track

Hejj!
Jag suger på att blogga, men nu är internet back on track och jag ska ta igen!
Mandas födelsedag var riktigt mysig! Igår åkte jag, Hedvig och Malin till Toy Market, jag shoppa loss på 21 plagg!!!! heheh standard. Sen efter middagen drog jag, Jossan, Gabbi, Hanna, Martina, Malin och Lena till Bistron som sen Felix, Leo och Johan dit också. Vi chilla galet, sen drog dom flesta hem. Gabbi och jag kände för att göra nått kul så vi ringde Peter Tall och hans kompis. Hahah det var lite kul, vi börja prata spanska, gabbi flasha med hennes: Un bocadillo de jamón. hahah sen börja jag vara fett djup och snacka med en sydkorian. Hahaha vet inte vad jag snacka om när jag sa: "I'm soo proud of everyone here because they're LIVING THEIR LIFE"

Mombasa!
Snartv kommer mina bilder på allt som hänt under helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0