Australien

 
Jag har sån jäkla beslutsångest...
Har velat fram och tillbaka vad jag ska göra nu efter studenten och jobbet i sommar. Först var jag helt säker på College i Santa Barbara, sen lite annat och nu har vi helt plötlsligt förflyttat oss till andra sidan jordklotet: Australien. Är i kontakt med en 4-barnsfamilj från Sydney som verkar bra. Men fyra barn?! jag som knappt orkar med en efter några timmar. Vet inte om au pair är min grej. Annars sticker jag bara dit och söker jobb på plats. Ska tydligen vara lätt om man åker med en organisation.
Sydney!
Jag och barn är kanske inte rätta kombon...
Jag på en bäråker är kanske inte så mycket bättre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0