extracash på blocket

Har rensat ut massa saker här hemma och har en stor sopsäck med kläder som ska uffas, och en annan som ska med till Kenya och skänkas till barnen på skolan som vi ska vara på. La även upp lite på blocket för att prova liksom, men har insett att det bara är sunkigt skräp aja fick lite panne över min överkonsumtion vad det gäller kläder av olika slag...
http://www.blocket.se/stockholm/Skjorta_ralph_lauren__jeans__troja__jacka_44815997.htm?ca=11&w=1
Lite raffskjortor a la 150:-
Levis och Fornarina jeans
hahaha stekarN
sen hade jag en jääävla massa jackor jag la upp först men insåg att jag inte orkar lägga upp en risig jacka för 50 kr som jag ska orka möta upp någon för att sälja. blev ett random urval. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0