läkaren, matte och plugg

Tja!
Idag sov jag ut på morgonen, hade lite skypedate om Kenya-boende med Fansan och Klara. Sen satte jag på gps på mobilen och virrade runt i Solna för att hitta till Idrottskliniken, betalde 350:- och var hos docktorn i max 2 minuter... värt. ett konstaterande att det var en inflammation i muskeklfästet i höften p.g.a överansträngning. Sen brumma jag tillbaka med bilen in till KarlaP. och parkade bilen där och hann gå på mattelektionen ett tag innan p-biljetten gick ut...
 
Nu är jag hemma och beställde precis ett dyrt jävla officepaket till min data... ska nu sätta mig och skriva klart en tingsrättsrapport! Seee ya!
hehe tjaaa

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag har oxå en massa jobb nu framöver så det passar ju bra :) vi funtar ut någon dag! när sticker du kenya då?
japp jag jobbar och jobbar :p och sanhamn är lite som ljuset i tunneln, så jag ska höra om caroline behöver mig i sommar igen :) men du funderade på värdsan iår eller? :(<3

2013-01-09 @ 19:35:33
URL: http://mitt0liv.webblogg.se
Postat av: Lisa

Ja kan ju va kul att testa något annat oxå :) men du är väl 19 i sommar? När jag va 19 fick jag 103 eller 105 i timmen vilket är helt okej ändå :)<3

2013-01-10 @ 10:36:57
URL: http://mitt0liv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0