Schemat är späckat.

Shit, nu är schemat fullbokat ett långt tag framöver... Har bara fyllt alla dagar med en massa saker. Idag var det första skoldagen och lite religionsprov. Nu blir det plugg sen träning.
Imorgon ska jag till idrottsläkaren och kolla upp min höft som har varit knas i ett halvår. Råkar missa mattelektionen också så det blir ingen skola. Torsdag ska jag klippa och färga håret, sen spela basket. Fredag ska jag till tandregleringen och kolla om jag kan göra något åt mina skeva tänder. Sen drar jobbet igång nästa vecka och då kör det ihop sig med lektionsschemat igen.
 
Nu måste jag vara effektiv och plugga! See yaa.
Art Caffé, Kenya. Saknar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0