kulturell kväll

Igår var en sofistikerad afton för familjen. Efter jag slutat jobba åkte jag hem och fräsha till mig lite sen bar det av till Stadsteatern då vi startade med lite chilinötter och en Somersby innan vi såg Apatiska för nybörjare. Vi satt längst fram så det var lite coolt att se deras expressions!
Jag fattade inte alls mycket av teatern, faktiskt ingenting, men den var kul ändå. 
 
Efter det gick vi vidare och åt middag på Café Milano. Väldigt god fisksoppa blev det för min del. Sen ville mina päron iväg och träffa några av deras kompisar som var ute och slirade så jag var taxidriver till nått hak på Kungsholmen. Men vi dorg ganska tidigt vidare hemmåt sen. 
El teatro
El restaurante

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0