Skydiving i Sydney!

Hahaha asså vilken känsla!!! Så jävla läskigt, men sån otrolig kick!!!! 
In
Innan var jag tagggg!!!
Men den när jag börja inse att jag skulle kasta mig ut i detta blev jag lite mer panikslagen! 
Min hopp-buddy som var svensk!
Första biten från planet var helt klart det läskigaste!!!
Man snurra runt åt olika håll och jag kände mig tung som ett jävla berg för det gick så fort!!
Men samtidigt så jävla cruise där uppe bland molnen!
å 
HAHAHAHAHAHHAHA asså kolla armen, lite luftmotstånd i fettet allt!! Trodde jag hade en tröja på mig först!
Cruise när fallskärmen var uppfälld!
Jag körde lite loopar och grejer!
So glad it was over!!! 
 

Kommentarer
Postat av: Minibear

Haha Björnkäften!!! Öppen på alla bilder utom en!!!

2013-11-23 @ 16:05:30
Postat av: BigBear

Hahahaha instruktören sa att mitt face skulle dallra om jag hade käften stängd!

2013-11-25 @ 00:53:47
URL: http://amandathebest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0