jag är skraj för surfing nu....

Aaae fy bubblan vad läskigt det var när jag surfa idag! hade legat på playan och taggat till inför att jag och boyzen skulle sticka ut och surfa, men vågorna var alldeles för stora för mig! När jag tagot mig ut en bit så bestämmer jag mig för en våg, men den är redan på väg att brytas men kör ändå. dum beslut. Tumlas sönder och brädan som sitter fast med leg-ropet slår i min rygg och jag är helt och hållet dränkt i strömmen, försöker ta mig upp, men den fortsätter tumla, till slut kommer jag upp över ytan, men då är det en ny jävla helvetes våg som breakar över mig igen-SAMMA VISA, men den här gången har jag knappt någon luft kvar, paniken har aldrig varit så stor. Trodde på riktigt att jag skulle dö, usch. Fan va obehagligt det är när jag tänker tillbaka, det där var tamme katten once in a fucking life time "jag ser ljuset Jonathan". Nu är jag öm i hela kroppen och tror jag har fått en spricka i revebent eller nått för är helt öm på ett ställe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0