my new family!

Updaten här på amandathebest har varit katastrofal! I am sorry!!! Men det har hänt så mycket senaste dagarna att det inte funnits tid för att skriva! Men iallafall, nu har jag flyttat in i lägenheten och jag ÄLSKAR DET! Mina roomisar är underbara! 
Tjejen jag delar rum med är från Kanada (bra för engelskan) och killarna från Chile (bra för el espanol), vi gör massa saker tillsammans och alla kommer bra överens! Däremot bor det en weirdo-brud från Finland här nu som ingen riktigt vet varför, hon betalar ingenting utan snyltar bara på killarna som hon kände sen innan, oskän är hon också, men hon flyttar ut vilken dag som helst, eller nej hennes väska är borta ser jag nu!!! Hon drog, aja två tjejer från Chile bor också här men dom är hur sköna som helst!
Här lökar jag och Heddzooor ( en friend från Surf Camp), (inte min nya lya på bilden)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0