kneeeg all day

Hellooo! Jobbat i över 8 timmar idag på restaurangen här i Bondi! Ringt till massa olika gökar nu på kvällen för att få tag på en flatshare, ingen framgång än. Bannemig inte mer hostel nu, är snål så vill inte köpa tvättar i tvättmaskinen så har inga rena strumpor kvar!!!  Det börjar faktiskt gå riktigt bra för min del nu, jag har lärt mig menyn och engelskan flyter på fint!! Chefen verkar gilla mig också, även fast jag tror lönen är riktigt skit asså!! Men det är ändå soft att jag får äta gratis mat!
 
Här är två bilder från placet jag jobbar som jag hitta på internet! Ser ganska dystert ut, men jag jobbar mestadels på uteserveringen som jag inte hitta några bilder på (ska ta egna asap), men där är det ändå nice med ocean view och grejer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0